- рухомыя і спартыўныя гульні;
- удзел у акцыях і праектах грамадскіх аб’яднанняў (БРПА, БРСМ), органа самакіравання (ліга);
- заняткі па інтарэсах;
- цікавыя сустрэчы;
- падарожжы і вандроўкі;
- калектыўныя творчыя справы;
- удзел у дабрачынных і працоўных акцыях.
Мэты выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень:
- умацаванне фізічнага, псіхічнага і маральнага здароўя;
- стварэнне эфектыўнай сістэмы грамадзянскага і патрыятычнага выхавання;
- інтэлектуальнае развіццё і грамадзянскае станаўленне школьніка;
- удзел дзяцей і падлеткаў у карысных справах і акцыях.
Задачы выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень:
- фарміраваць у дзяцей і моладзі грамадзянскай пазіцыі праз удзел у сацыяльна значных справах, развіццё сацыяльнай актыўнасці;
-далучаць дзяцей і моладзь да маральна-духоўных каштоўнасцей, праз клопат і захаванне прыроднага і культурнага багацця сваёй Радзімы;
- фарміраваць патрыятызм у дзяцей і моладзі, павагу да ветэранаў ВАВ і месцаў воінскай славы;
- фарміраваць патрэбнасць у маладога пакалення да клопату аб Радзіме, яе інтарэсах у абароне і захаванні экалагічных рэсурсаў;
- фарміраваць гарманічна развітую грамадска актыўную асобу;
- павышаць маральную і эстэтычную культуру вучняў;
- стварыць