РУС БЕЛ ENG

Шосты школьны дзень

  • рухомыя і спартыўныя гульні;
  • удзел у акцыях і праектах грамадскіх  аб’яднанняў  (БРПА, БРСМ), органа самакіравання (ліга);
  • заняткі па інтарэсах;
  • цікавыя сустрэчы;
  • падарожжы і вандроўкі;
  • калектыўныя творчыя справы;
  • удзел у дабрачынных і працоўных акцыях.
  •  

Мэты выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень:

- умацаванне фізічнага, псіхічнага і маральнага здароўя;

- стварэнне эфектыўнай сістэмы грамадзянскага і патрыятычнага выхавання;

- інтэлектуальнае развіццё і грамадзянскае станаўленне школьніка;

- удзел дзяцей і падлеткаў у карысных справах і акцыях.

Задачы выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень:

- фарміраваць у дзяцей і моладзі грамадзянскай пазіцыі праз удзел у сацыяльна значных справах, развіццё сацыяльнай актыўнасці;

-далучаць дзяцей і моладзь да маральна-духоўных каштоўнасцей, праз клопат і захаванне прыроднага і культурнага багацця сваёй Радзімы;

- фарміраваць патрыятызм у дзяцей і моладзі, павагу да ветэранаў ВАВ і месцаў воінскай славы;

- фарміраваць патрэбнасць у маладога пакалення да клопату аб Радзіме, яе інтарэсах у абароне і захаванні экалагічных рэсурсаў;

- фарміраваць гарманічна развітую грамадска актыўную асобу;

- павышаць маральную і эстэтычную культуру вучняў;

- стварыць